26 Mayıs 2014 Pazartesi

Matematiğe Nasıl Çalışılır? -Bölüm 3

    Merhabalarrr. Sevgili okurlarımız aslında bunun için yola çıktığınız okumanızda bu yazıları yazıyorum.''Matematiğe nasıl çalışır ki yav normal ders işte'' diyenleri buradan duyuyorum :) haklı olabilirler aslında fakat ufak ayrıntılar var. :)

   Matematikte başarılı olmak için sınavların ağzını burnunu kırmak için,hocanın gözüne girmek için ''çekilin uleen ben geliyorum'' demek için şu altın kuralları bilmen gerekir sevgili okurum :)

İlk önce Matematik düzeyini belirlemelisin.

Kaç kişi sordu bu soruyu kendine? cevapları alalım.AA köşeden bir kişi çıktı.Evet sevgili okurum.Şunu sor kendine benim matematik düzeyim ne ? dur ülen bunda da yardımcı olayım sana :)


  • konuları çok iyi biliyorum fakat işlemleri yapamıyorum:Burada pratik eksikliğin var sevgili başarılı olmak isteyen de ne yapacağını bilmeyen okurum.Bol bol test çöz.Sürekli her kaynaktan bana kalacak olursanız:körfez kolay matematik çözün.Çok yararı olacaktır.''Okul bitti be ne çözecez?'' diyorsunuz demi? sizin yerinizde olsam bende derdim :) fakat en azından seneye okulların açılacağı kısımda bu yazdıklarımı tekrar oku derim.
  • Konuları biliyorum ''ee'' işlemleri de yapıyorum ''ee'' fakat yaptıklarım yanlış çıkıyor diyorsan:Senin dikkat eksikliğin var demektir.Bunla baş edebilmenin tek yolu;okuldaki yazılı sınavlarda ve testlerde yaptığın soruları incelemek,nerede yanlışlıklar yaptığını bulmaktır.Büyük ihtimalle küçük hatalardan dolayı yanlış yapıyorsundur.''Bunu bende biliyorum be adam ne yapacağımı tam anlat sen'' demenizden çok korkuyorum. :) fakat diyeceğinizi de biliyorum. :) Bunun için sürekli kitap okuyun ama anlayarak okuyun cidden bu işe yarayacaktır.Birde sürekli zamanınız kaldıkça kontrol edin.Şimdi bir ygs öğrencisi çıkıp ''hee çok zamanım var ya'' diyecek. Sende o zaman sürekli kitap oku :) okurum.
  • Matematik dersim iyi,problemleri de çözüyorum,kendimi daha fazla geliştirmek istiyorum diyorsan:Burada ne işin var sevgili okur. :) dert etme sen git uyu :D şaka bir yana sende matematik olimpiyatlarına katılabilirsin.Matematiğin senin gibi matematik aşıklarına ihtiyacı var ;) sakın matematiğim iyi bırakıyım yan gelip yatayım deme.Tavşan ile kaplumbağanın hikayesini anlatmama gerek yok umarım :)

SORULARINIZI ALT KISMA YAZABİLİRSİNİZ :) TEŞEKKÜRLER BİR DAHA Kİ YAZIMDA MATEMATİK DERSİ SIRASINDA NE YAPILMASI GEREK ONDAN BAHSEDECEĞİM TAKİPTE KALIN :))

aa karikatürü unutmuşum durun bi tane paylaşayım :) 

0 yorum to “Matematiğe Nasıl Çalışılır? -Bölüm 3”

Yorum Gönder