27 Mayıs 2014 Salı

Matematik Dersinden Sonra Ne Yapılır? -Bölüm 5

     Sizler için yazılarıma son hız devam ediyorum.Umarım severek,eğlenerek okuyorsunuzdur.Ben size şu notumu eklemeyi unuttum.Baştan ekleyeceğim notu şimdi ekleyeyim: ''eğer bu yazımı okuyup, uygularsanız matematik netleriniz fazlasıyla artacak.Hatta bunu deneyebilirsiniz''

   Çok tantana yaptım sanırım.Asıl konumuza geçelim.

  Matematik dersinden hemen sonra neler yapılır.Aslında diğer yazımda matematiğe nasıl çalışılır adlı konu yazmıştım.''Eee bunun ondan ne farkı olacak ikisi de aynı şey değil mi?'' Aslında sayılır.Fakat ufak değişiklikler var.Bu yazımda matematik dersine girdiğiniz gün neler yapacağınızı söyleyeceğim.
Hatta yine sıkılırsınız siz maddeler şeklinde yazayım.Bakın ne kadar düşünüyorum sizi :)


  1. Matematik dersinden çıktınız eve geldiniz.1 saat dinlendiniz, derse geçeceksiniz,şunu tekrarlayın: ''ben bugün girdiğim matematik dersinde hocamın söylediği her şey aklımda her şeyi öğrendim.'' Deyin ve iyice motive olun '' o zaman çalışmayayım'' dersiniz şimdi bunu sezmeyeyim bilgisayardan çıkar kovalarım valla :)
  2. Bilgiler tazeyken hemen başlayabilirsiniz çalışmaya.
  3. Beyninizi o gün ki olan ders dışında hepsini bir kenara atın ve derse adapte olun.
  4. İlk ders çalışmaya hocanın o gün ki yazdırdıklarını tekrar etmeyle başlayın.Matematik ezber işi değildir.O yüzden ezberlemeye değil anlamaya çalışın. :) ''Peki nasıl yapacağız'' diyenleri buradan duyuyorum.Şu soruları sorun kendinize.''Bu neden böyle? amaç ne burada?'' bu soruları kendinize sorup cevap alabiliyorsanız.Tekrar etmeyi bırakabilirsiniz.
  5. Sıra geldi 30 dakika aradan sonra test çözmeye.Bir süre test çözün artık pratiklik kazandığınızda test çözmeyi de bırakabilirsiniz.Tabi o günlük ha :) Bilemediğiniz soruları hocanıza sorun ''-Benim test kitabımın CD si var ben ne yapayım? :)''  Eğer hocanızın gözüne girmek istiyorsanız tekrar hocanıza sormanıza yararı var :)

 BU YAZIMDA NE KADAR ÇALIŞMANIZ NE KADAR SORU ÇÖZMENİZ GEREKTİĞİNE YANIT ARIYORSANIZ YANILIYORSUNUZ!!! :(

Bu konu hakkında kısa bir açıklama yapayım.Bunun gibi bilgiler veren sitelere kesinlikle inanmayın.
Herkes bir diğerine göre farklı öğrenim aşamasındadır.
Fakat günde matematikte 20 soru altınıza inmemeniz yararınıza olur
diyorum ve BU YAZIMI BURADA SONLANDIRIYORUM :)
KENDİNİZE İYİ BAKIN HOŞÇAKALIN :))

0 yorum to “Matematik Dersinden Sonra Ne Yapılır? -Bölüm 5”

Yorum Gönder