18 Haziran 2014 Çarşamba

Anlayarak Hızlı Okuma Kitap Tavsiyesi

   Merhaba arkadaşlar.Bir önceki yazımda sizlere hızlı okuma ile ilgili bir kaç bilgide bulunmuştum.Şimdi ise bununla ilgili bir kitap tanıtımı yapacağım.


    Öncelikle bu anafen yayınlarının hazırlamış olduğu bir kitap.İçinde göz egzersizlerine daha çok önem verilmiş.Kitap benim hoşuma gitti ilk kısımda motivasyonunuzu arttıracak bilgiler verilmiş.Buda sizi daha çok okumaya heveslendiriyor.
   
   Kitap 3 bölümden oluşuyor.Her bölümünde farklı farklı alt başlıkları var.


   İçindekiler Kısmına bakacak olursak:

















































Kitabın içeriğinden bahsedecek olursak bizi daha çok etkinlikler karşılayacak.Bu etkinlikler aslında hızlı okumanın temelini oluşturan etkinlikler.

Birazda kitabın içine bakalım.








SORU-CEVAP


-Kitap Gerçekten İşe Yarıyor mu?

-Aslında evet diyebiliriz.Fakat içindeki yazanları ve uygulamaları harfiyen yerine getirmeniz şartıyla.Sürekli size zaten testler yapıyor.O kısımda ne kadar geliştiğinizi göreceksiniz.


-Bu Kitap Daha Çok Çocuklar İçin mi? Yoksa Her Yaşa Yönelik Bir Kitap mı?

-Her yaşa yönelik bir kitap.Anlatımı çocuksu bir yapıyla değil normal bir anlatım uygulanmış.Yaptıkları etkinlikler ise her yaşa uygun bir şekilde tasarlanmış.


-Kitabın Anlatımı Nasıl?

-Kitabın anlatımı oldukça hoş.İlk önce sorunlara sonra cevaplara değinmiş.Motivasyon arttıracak bilgiler ve sözlerde bu kitapta esirgenmemiş.Etkinlik bol tutulmuş.Etkinlikleri nasıl yapacağınızı,ne aralıkla yapacağınızı da açık bir dilde anlatmış.


-Kitabın Fiyatı Ne Kadar?

-Ben  kitabı 10 liraya aldım.Bu kırtasiyeden kırtasiyeye değişebilir.Fakat bu civarlarda alacağınızı tahmin ediyorum.



Bir daha ki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın :)


0 yorum to “Anlayarak Hızlı Okuma Kitap Tavsiyesi”

Yorum Gönder