7 Haziran 2014 Cumartesi

-Hedefine Koşan Yorulmaz-

   Hedefinizi belirleyin diye herkes öğüt verir demi? Aileniz,öğretmeniniz,akrabalarınız hepsi sizden bir hedef bekler.
   Hedefsiz bir insan düşünün.Hiçbir amacı olmayan bir bitkiden farksız yaşayıp giden.Ne kadar kötü olurdu demi?
   Hedef derken yanlış anlamayın.:) İlla ki başarılı biri olmayı hedeflemenize gerek yok.Mesela bir şeyi almak için para biriktirmek bile hedeftir.
   Şunu aklınızdan çıkarmayın ''hedefine koşan yorulmaz.'' Siz sadece hedef belirleyin kendinize.Mesela şunu yapacağım. 

   Sıra geldi plan yapmaya.Hedefinize nasıl ulaşırsınız.İlk önce bir kalem ve bir kağıt alın elinize ve başlayın yazmaya.İlk satıra büyük harflerle hedefinizi yazın.''Şimdi hedefim kız tavlamak diyen çıkacak.'' :) Biliyorum çıkacak.Varsın çıksın oda bir hedeftir. :) 

   Sonra maddeler şeklinde hedefinize nasıl ulaşırsınız onları tek tek sıralayın ve sıra geldi sonuca maddeleri yazdınız.Onun sonucu için çalışın çabalayın.Mesela benim bu blogu yazma amacım millete yardımcı olmak.Bende size dediğim taktikleri yaptım başta düşündüm acaba ne yaparsam yardımcı olurum.Sonra aklıma  bir sürü fikir geldi sonra amacıma ulaşmak için maddeler yazdım ve işte bu blogu yazıyorum. :) 

  ''Hedef belirliyorum ama yapmaktan sıkılıyorum.Maymun iştahlıyım ben'' diyen arkadaş.Hedefine daha çabuk ulaşmak istiyorsan o hedefe ulaştığında neler bekliyor seni onları sürekli düşün. :)

   Mesela üniversiteyi kazanacaksın.Onu kazandıktan sonra neler olacağını sürekli hayal et düşün.Onu kazanacakken yapacağın,geçeceğin zorlukları düşünme.Unutma ''Başkası yapıyorsa sende yapabilirsin!''


yorum ve düşüncelerinizi lütfen yorum kısmına bildiriniz teşekkürler. :)

0 yorum to “-Hedefine Koşan Yorulmaz-”

Yorum Gönder