2 Haziran 2014 Pazartesi

Matematiğe Çok Çalışıyorum Ama Başarılı Olamıyorum -Bölüm 19

   Sabahtan akşama kadar çalışıyorsun,matematik dersin yine kötü.Odanda matematik soru kitapçıklarıyla yatıyorsun,yine deneme sınavlarında netlerinde bir artış yok.Annenle her ders sonrası, ''Bu kadar mı çalışacaktın'', ''Ama anne sabahtan beri çalışıyorum'' gibi muhabbetler mi yapıyorsun.Peki neden?

   İşte bu önemli sorunun bir o kadar önemli cevabı: ''Sen aslında çalışmıyorsun.'' Evet yanlış duymadın, sen aslında matematiğe çalışmıyorsun,çalıştığını sanıyorsun.

    Sabahtan akşama kadar bilgisayarda Pes oynadığında annen sana ''Yeter kalk artık!'' ona kızgın bir ifade ile ''Of anne,daha yeni oynamaya başladım,'' demiyor musun? Televizyonun karşısında en sevdiğin diziyi izlerken zamanın nasıl hızlı geçtiğini fark ediyor musun? Hatta bu dizinin tekrar bölümlerini tekrar tekrar izlerken ''Of ya,sıkıldım aynı bölümü izlemekten'' Diyor musun? 

   Hayır demiyorsun.Peki 10 dakika ders çalışma sana saatlerce çalışıyormuş gibi mi geliyor peki neden? çünkü zaman görecelidir.

   Zevk aldığımızda zamanın nasıl geçtiğini fark edemeyiz.Ama sıkıcı bir iş yaptığımızda bunun 5 dakikası bize saatlerce olmuş gibi gelir.

   Asıl anlatmak istediğim ''Sen sabahtan akşama kadar çalışmıyorsun.Öyle zannediyorsun'' Hatta bu yazdıklarıma sizde hak vereceksiniz.

   Eğer matematiğe eğlenerek çalışırsanız zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksınız ve asıl o zaman çalışmış olacaksınız. Matematiği sevmek için neler yapılır yazımı okumak için BURAYA TIKLAYIN

0 yorum to “Matematiğe Çok Çalışıyorum Ama Başarılı Olamıyorum -Bölüm 19”

Yorum Gönder