13 Haziran 2014 Cuma

Kitap Tavsiyesi (Halit ERTUĞRUL-Düzceli Mehmet)

   Merhaba arkadaşlar.Ara sıra sizlere güzel kitap tavsiyelerinde bulunmaya çalışıyorum.





   Bugünkü kitabımız ''Düzceli Mehmet'' tesadüf olarak benim adımda Mehmet :) neyse konumuzla alakası yok.Bu kitap daha çok belirttiği gibi arayış serisi yani boşluğa düşmüş,inançsızlığa düşmüş kişiler için yazılmış bir kitap.Yazarın gerçek öykülerini süsleyerek bizlere anlatıyor.Benim çok hoşuma gittiğini söylemeliyim.

   Bir Allah'a inanmayan aslında inanmak isteyip ama içine kurt düşmüş arkadaşıma almıştım.Onda baya etkisi olduğunu söyleyebilirim.5 vakit namazını kılmıyor ama inanıyor en azından. :) Sonra bende merak edip okudum.Gerçekten etkileyici olmuş.

PDF İNDİRMEK İÇİN= Buraya tıklayın aslında yoğun istek üzerine veriyorum.Normalde bu emek hırsızlığı olduğunu sakın unutmayın!



SİZ DAHA ÖNCE BU KİTABI OKUDUNUZ MU? :)












0 yorum to “Kitap Tavsiyesi (Halit ERTUĞRUL-Düzceli Mehmet)”

Yorum Gönder