2-)Öğrencilerde çok önce işlediğiniz bir konuda eksik olduğunu tespit ederseniz bir an önceye gidilmeli ve o dönemden şimdiye kadar olan konular öğrenciler anlayana kadar tekrar anlatılmalıdır.Bunu bir gömleği iliklemeye benzetebiliriz.Nasıl ki gömleğin yanlış iliklenen düğmesini düzeltmek için o düğmeye kadar iliklediğimiz düğmeleri çıkarıp tekrar baştan ilikliyorsak konularda da bu yöntem uygulanmalı.
3-)Öğrencilerin zaman zaman okul bahçesinde matematikle ilgili gördükleri konuları somutlaştırarak çalışmaları sağlanmalı.Örneğin alan hesaplaması konusu öğretiliyorsa okulun koridorlarına ne kadar fayans döşeneceği sorulabilir.Hep beraber bu hesap yapılabilir.
4-)Matematik dersini öğrenebileceklerine onlara inandırabilmelisiniz.
5-)Ders sırasında renkli tebeşirlerin gücünden faydalanmalı.Önemli noktaları bu renki tebeşirler ile yazarak daha görsel bir ders sunmalısınız.Tabi beyaz tahtada da :) gerçi her yer akıllı tahta oldu artık ama neyse :)
BİR DAHA Kİ YAZIMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN :)))